Föreningen

Föreningen Stockholms Inomhusorienterare grundades i oktober 2014 för att säkerställa att Stockholm Indoor Cup skulle leva vidare och utvecklas till en ännu bättre tävling! Från början var vi bara åtta medlemmar, nu är vi fler! Dessutom har vår verksamhet breddats och vi deltar nu på inomhusorienteringstävlingar både nationellt och internationellt

Vårt huvudsakliga syfte med föreningen är att arrangera Stockholm Indoor Cup, men också att främja inomhusorienteringens utveckling (lokalt såväl som internationellt) och att arrangera andra Indoor-tävlingar. Dessutom har vi väldigt kul tillsammans!

Föreningen är ansluten till Svenska Orienteringsförbundet och vi deltar gärna i inomhustävlingar när vi har chansen.

Vill du också arrangera inomhusorientering och vill bli medlem? Vad roligt! Hör av dig till info@stockholmindoorcup.se eller via vårt formulär!

Föreningsinfo

Namn: Stockholms Inomhusorienterare
Organisationsnummer: 802491-2183
Adress: c/o Hellström, Nissastigen 3, 128 41 Bagarmossen